Σελίδες

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013


Μου λείπεις.......................

Μου λείπεις!
Σήμερα η μέρα μου ήταν βασανιστική....

Έχω ένα απροσδιόριστο συναίσθημα.....μέσα σ'όλα με μονοπωλεί η σκέψη του "Γ"....

Είμαι ερωτευμένη μαζί σου....πολύ.....

Σκέφτομαι συνέχεια εσένα, το γέλιο σου και όσα περνάμε όταν είμαστε μαζί και μου ΛΕΙΠΕΙΣ!

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ! Δύο λέξεις είναι....αλλά το μυαλό μου στροβιλίζεται και η καρδιά μου χτυπά δυνατά....

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ, εσύ και μόνο εσύ....η προσωπικότητα....ο άνθρωπος!

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ, γιατί είσαι τα πάντα τον τελευταίο καιρό στη ζωή μου....

Γιατί σταμάτησα να ψάχνομαι όταν σε κοίταξα πρώτη φορά στα μάτια!

Γιατί θέλω να με βάλεις στη ζωή σου....γιατί είσαι πολλά από αυτά που φοβάμαι....γιατί μπορείς να με κάνεις να χάσω γη και ουρανό.........

ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου