Σελίδες

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012


Χαμόγελο και δάκρυ!!!!




Χτες έπεσα να κοιμηθώ και η κατάσταση ήταν αντιφατική....
Από τη μια ένα χαμόγελο...μόλις είχα λάβει μήνυμά σου....ναι πάντα χαμογελούσα στα μηνύματά σου...
K από την άλλη ένα δάκρυ για αυτούς που με πόνεσαν...
γι αυτούς που τους ζητούσα αγάπη και μου έδιναν ψέμα...γι αυτούς που η ψυχή τους είναι άδεια....όχι!!!δεν δάκρυσα γιατί με πονούσαν ακόμα....όχι αυτό το έχω ξεπεράσει...ξέρεις δεν μπορείς να ραγίσεις την καρδιά κάποιας που είναι ήδη ραγισμένη....δάκρυσα γιατί κατάλαβα πόσο άδειοι είναι μέσα τους...πόσο ανάπηρη είναι η ψυχή τους....πόσο άρρωστη.....και τους λυπήθηκα...ναι ρε τους λυπήθηκα γι αυτό δάκρυσα που δεν θα καταλάβουν ποτέ τι έγκλημα διαπράττουν κάθε φορά που κοροϊδεύουν ένα άνθρωπο που γι αυτούς είναι διατεθειμένος να θυσιάσει στιγμές,χρόνο,χρήμα....δικαίωμά μου να δακρύζω όταν το χω ανάγκη...δεν είπα ότι έκλαψα κιόλας έχει διαφορά....
Κ ξέρεις γιατί δεν κλαίω πια?γιατί ξέρω πως δεν αξίζει να το κάνω...ξέρω πως αν το κάνω κάποτε θα μετανιώνω που θα άφηνα τις στιγμές να με προσπεράσουν....να κλειστώ σε μένα από μια λάθος επιλογή...θα ταν σαν να με αδικώ πάλι...στο καπάκι και δεν θα μου αξίζει!!!!
Με τις ζωές σας μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε...Με τη δική μου όμως όχι.....
Πάρτε το απόφαση....θα είναι καλύτερο για εσάς!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου