Σελίδες

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ο Πρίγκιπας των Ονείρων μου








Αθεράπευτα ρομαντική ή απλώς Ξεπερασμένη?
Ονειροπόλα ή μια τρελή που απλά "έτυχε" να ζει σε άλλη εποχής? 







Κάθε κορίτσι μεγαλώνει με ιστορίες αγάπης και έρωτα. Ιστορίες μαγικές και παραμυθένιες. στορίες με δράκους, νάνους και ξωτικά. Μάγισσες και κακίες μητριές αλλά και βασιλοπούλεςκαι πρίγκιπες πάνω στα κάτασπρα άλογά τους. Ιστορίες που τελειώνουν με την χιλιοακουσμένη φράση «και ΄ζησαν αυτοί καλά… κι εμείς καλύτερα…», η οποία δίνει τη σκυτάλη σε προσωπικές ονειροπολήσεις και στην κρυφή προσμονή του πρίγκιπα του παραμυθιού.  

Έτσι κι εγώ, όπως κάθε κορίτσι για χρόνια περίμενα τον πρίγκιπά μου. Αυτόν που θα χτυπήσειτην πόρτα της καρδιάς μου και θα έρθει να με σώσει από την μίζερη ζωή μου. Αυτόν που θα με πάρει να φύγουμε μακριά, καβάλα στο κάτασπρο του άλογο, ευτυχισμένοι και οι δύο που μοίρες μας ένωσαν. 
Τα χρόνια κύλησαν και η εικόνα του καλού μου πρίγκιπα άρχισε γρήγορα να ξεθωριάζει. Αρχικά πήρε άλλη μορφή, πιο σύγχρονη και ρεαλιστική. Ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο είχε μεταμορφωθεί σε έναν μεταμοντέρνο με καλό αυτοκίνητο ή απλά ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Μεγαλώνοντας άκουσα ότι δύσκολα βρίσκεις το άλλο σου μισό, ενώ πολλές φορές δεν σε ευνοεί η τύχη. Δεν ήθελα να το πιστέψω, καθώς η διαίσθηση μου μου έλεγε πως κάποτε θα το συναντήσω. 
Κάποτε διαβάζοντας για πρώτη φορά το εξαιρετικό βιβλίο του Σαιντ-Εξυπερύ, πίστεψα στις νεράιδες, στα ξωτικά, στις κακές μάγισσες, στροβιλιζόμενη στο παραμύθι που είχα φτιάξει, με ήρωες της πραγματικής μου ζωής. Άραγε υπάρχουν πρίγκιπες; Άνθρωποι, μεταξύ ανθρώπων, ξεχωριστοί, έτοιμοι να σε δεχτούν όπως είσαι, που να αγαπάνε αυτό που είσαι, τα ελαττώματα,τα ψεγάδια, τις ιδιοτροπίες σου και να χαμογελούν, όχι από κυνισμό ή ειρωνεία γι' αυτό που τους έτυχε, αλλά από αγάπη, πραγματική και ανιδιοτελή αγάπη? 
Υπάρχουν πρίγκιπες που να σε ταξιδεύουν με ένα τους χαμόγελο; Που να μη φοβούνται να τσαλακωθούν, να κλάψουν, να πονέσουν, να μη ζουν συμβατικά? Ο χρόνος θα δείξει.....Φαίνεται πως έτσι και αλλιώς, όλα στη ζωή έχουν γίνει προσφορά και ζήτηση. Ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί, κυρίως όταν τα συναισθήματά σου βγαίνουν στο σφυρί. Μήπως τελικά οι πρίγκιπες ζούνε μόνο στον αστεροειδή Β612; Ίσως.. ποιος ξέρει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου