Σελίδες

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012





















Κράτησέ με σφιχτά τώρα στο όνειρο πού ζώ δεν θέλω να ξυπνήσω είναι κάτι όμορφο στο όνειρο που μπορώ να σε έχω αληθινά στο όνειρο αυτό που με παίρνεις αγκαλιά........
Δακρίζουνε τα μάτια που δεν σ'έχω τα βράδια που μου λείπεις δεν αντέχω στα όνειρα τώρα πια σε βλέπω.... Μόνο εκεί πραγματικά σε έχω......Είσαι στην καρδία μου είσαι το μυστικό μου είσαι αυτό που έψαχνα τόσο καιρό μωρό μου είσαι τα πάντα για μένα το καταλαβαίνεις νιώθω σαν παιδάκι όταν αγκαλιά με παίρνεις........
Σε ξέρω τόσο λίγο μα νιώθω τόσα πολλά ελα πάρε με μωρό μου να φύγουμε μακριά σε μέρη μακρινά σε τοπία όμορφα μόνο εσύ κι εγώ να είμαστε αγκαλιά...Είναι δύσκολο μωρό μου να είμαστε μαζί θυμάμαι ακόμα την πρώτη μας στιγμή ........<3
Μου λείπεις τόσο είμαι έτοιμη να τρελαθώ μακριά σου δεν ξέρω καν πως ζώ
Νιώθω τόσο έντονα εγώ για σένα
Εγώ κι εσύ θα ήθελα να γίνουμε ένα
Ανοίγω απαλά τα βλέφαρά μου βλέπω πως δεν είσαι ΕΔΩ κοντα μου!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου