Σελίδες

Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Χωρίς εσένα – Without you




Κράτησέ με σφιχτά τώρα στο όνειρο πού ζώ
Δεν θέλω να ξυπνήσω είναι κάτι όμορφο
Στο όνειρο που μπορώ να σε έχω αληθινά
Στο όνειρο αυτό που με παίρνεις αγκαλιά
Δεν έκατσες να μάθεις το πώς νιώθω για σένα
Δεν με άφησες να σου πώ τι είσαι εσύ για μένα



Σε γνώρισα με άγγιξες με πήρες αγκαλιά
Ειλικρινά σου λέω ένιωσα τόσο όμορφα
Ήταν λάθος μου λάθος μου σου είπα ότι σε σκέφτομαι
Μακριά σου δεν αντέχω ναι το παραδέχομαι
Κλείνω τα μάτια και σου στέλνω δυο αγγελούδια
Να σου φέρουνε μωρό μου τα ομορφότερα λουλούδια
Να σε πάρουν αγκαλιά να σου πουν ψιθυριστά
Που κάπου υπάρχει κάποιος που σ'αγαπά

Δακρίζουνε τα μάτια που δεν σ'έχω
Τα βράδια που μου λείπεις δεν αντέχω
Στα όνειρα τώρα πια σε βλέπω
Μόνο εκεί πραγματικά σε έχω


Είσαι στην καρδία μου είσαι το μυστικό μου
Είσαι αυτό που έψαχνα τόσο καιρό μωρό μου
Είσαι τα πάντα για μένα το καταλαβαίνεις
Νιώθω σαν παιδάκι όταν αγκαλιά με παίρνεις
Δεν γράφω το τραγούδι για να σε παρακαλέσω
Για σένα αγάπη μου πόσο χαμηλά να πέσω
Απλά είναι ο τρόπος που έχω μάθει να ξεσπάω
Τον πόνο μου για σένα σε στίχους τραγουδάω
Μπορεί να μην σ'αγγίζουνε αυτά που σου λέω
Μα εσύ είσαι ο λόγος που ζώ και αναπνέω
Μπήκες στη ζωή μου ξαφνικά μια μερα
Το χαμόγελο στα χείλη σου κανένας να μην πάρει
Σε ξέρω τόσο λίγο μα νιώθω τόσα πολλά

Είναι δύσκολο μωρό μου να είμαστε μαζί
Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μας στιγμή
Μου λείπεις τόσο είμαι έτοιμη να τρελαθώ μακριά σου δεν ξέρω καν πως ζώ
Νιώθω τόσο έντονα εγώ για σένα
Εγώ κι εσύ θα ήθελα να γίνουμε ένα
Ανοίγω απαλά τα βλέφαρά μου βλέπω δεν είσαι εσύ πια κοντά μου...............

Στα όνειρα τώρα πια σε βλέπω.......  Μόνο εκεί πραγματικά σε έχω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου