Σελίδες

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Είχατε ποτέ φίλους/ες φίδια?Αν ναί τι σας έκαναν?Έτυχε ποτέ να πληγωθείτε πολύ ή να εκνευριστείτε από ''κολλητούς/ες?




ΧΧμμμ...φίλους φίδια είχα αρκετούς...με χρησιμοποιούσαν οπότε τους φαινόμουν χρήσιμη...το μόνο που λάμβανα από αυτούς ήταν χλευασμός και κοροϊδία.αλλά τότε ήμουν πολλή αφελής για να το καταλάβω και ν' αντιδράσω... την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές από υποτιθέμενες ''φίλες'' όπως πιστεύω κι όλοι μας....Πόση υποκρισία υπάρχει σ' αυτό τον κόσμο....Το τελευταίο περιστατικό ήταν με την ''αδερφική''μου φίλη τουλάχιστον έτσι την θεωρούσα εγώ. Την αγαπούσα πααααααααρα πολύ,ήμουν πλάι της σε οτιδήποτε.Από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο.

Κι αυτή βέβαια έλεγε το ίδιο για μένα..... μαζί από το λύκειο τελειώσαμε την ίδια χρονιά η φιλία μας κάπου στα 8 χρόνια περίπου.... Ήταν μια κοπέλα αδιάφορη χαμηλών τόνων και φιλότιμη πάντα προσπαθούσα να της ανεβάσω το ηθικό θυμάμαι από το λύκειο ακόμη πάντα έμπαινα μπροστά να την προστατεύσω απ όλους πάντα τις έλεγα πόσο όμορφη ήταν αλλά πάντα παραπονιόταν πως κανείς δεν την θέλει της έμαθα να ντύνετε να γίνει θηλυκή να δείξει γυναίκα ...δεν είχε πολλά είχε λίγα...και εγώ είχα πολλά δεν ξέρω ίσως αυτό να την πονούσε ΠΌΤΕ ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΝΕΥΌΜΟΥΝ ΓΙΑ ΌΣΑ ΕΊΧΑ μοιραζόμουν τα πάντα μαζί της της έμαθα να βάφετε γενικότερα της έλεγα να παρη τα πάνω της!!!!!!
 Πέρασαν τα χρόνια ΆΛΛΑΞΕ έγινε μια άλλη κακόψυχη,νευρική,ζηλιάρα,πισώπλατα μαχαιρώματα απανωτά ΤΟ ΈΝΑ ΜΈΤΑ ΤΟ ΆΛΛΟ εγώ όμως εκεί και ας ήξερα της κακίες της_ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΎΣΑ ΤΗΝ 8ΕΩΡΟΥΣΑ ΚΑΡΔΙΑΚΉ ΜΟΥ ΦΊΛΗ!!!!! (πόσο ανόητη και αφελής) να την ακούω και να την στηρίζω πάντα....... στο μεταξύ μπήκε στην παρέα μας και ένα αγόρι δικός της φίλος που γρήγορα αγάπησα και θεώρησα κολλητό μου ενα γλυκό παιδί καλόκαρδο (η τουλάχιστον έτσι έδειχνε) ήμασταν αχώριστη παρέα μαζί για καφέ ,για ποτό, τους χειμώνες, τα καλοκαίρια, αγαπημένη (υποτι8ετε) βλέπετε φρόντιζε η καλή μου φίλη γι'αυτό του έβαζε λόγια...λόγια.... την είχε πιάσει μια μανία να με ρίχνει στα μάτια όλων  να με ταπεινώνει  να λέει χαρακτηριστικά :Πως νοιάζομαι μόνο για τον εαυτούλη μου και για κανέναν άλλον ΉΞΕΡΕ ΠΩΣ ΉΤΑΝ ψέμα τις έλεγα τα μυστικά μου ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΜΈΡΑ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΜΥΣΤΙΚΌ ΑΛΛΆ ΕΊΔΗΣΗ ΤΗΣ ΠΌΛΗΣ!!!
 Ηρ8ε το καλοκαιράκι για καλή μου τύχη μου είχαν προτείνει δουλεία όχι τίποτα σπουδαίο απλός να δουλέψω bar woman σε μαγαζί στα μέρη μου δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά βλέπετε και εκεί η (δήθεν καλή μου φίλη ) με μοιρολογουσε όλη μέρα που ήμουν τυχερή και βρήκα δουλεία όλη μέρα κλαιγόταν ΕΜΈΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΆ ΔΕΝ ΒΡΊΣΚΩ ΤΊΠΟΤΑ εγώ να της λέω ελα κάτι 8α βρεις και εσύ που 8α παει απλά δεν ηρ8ε ακόμη............. Τόση ήταν η κακία και η ζήλια της που την παρακαλούσα να έρχεται κα8ε βράδυ στο μαγαζί και ΕΚΕΊΝΗ ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΑΠΈΝΑΝΤΊ τόσο κακία βλέπεις ξαφνικά το μαγαζί που δούλευα τις ξίνιζε δεν είχε καλό κόσμο δεν τους πρόσεχε ο μαγαζάτορας και ενα σορό δικαιολογίες έτσι πέρασε το καλοκαίρι να πηγαίνει στα απέναντί μαγαζιά και όχι σ'εμενα τραβούσε και τον φίλο μας μαζί τον κολλητό μας που έκανε ότι του έλεγε έτρεχε πισω από τον κώλο της δεν είχε δική του γνώμη και ούτε και άλλους φίλους ΈΚΑΝΕ ΌΤΙ ΤΟΥ ΈΛΕΓΕ (8υμα μια ζωή ήταν τότε και είναι ακόμη) .

2011 και αποφασίσαμε να πάμε μαζί σε μια σχολή αισ8ητικης εγώ είχα είδη τελειώσει μια σχολή σε αυτόν τον τομέα μάλλον την είχα κολλήσει που μιλούσα συνέχεια  γι'αυτα .... είπα γιατί όχι ας πάμε αφού είχα τελειώσει και δεν έβρισκα δουλεία είπα να ξανα8υμη8ω όσα είχα ξεχάσει......
 Έγινε και η σχολή ενα μαρτύριο ήμουν πεσμένη όλους εκείνους τους μήνες λόγο συναισθηματικών προβλημάτων η8ελα ηρεμία .......πολλά κορίτσια στην σχολή με πλησίασαν δεν ξέρω γιατι????
  Aπλα έγινε δεν της έδωσα σημασία  δεν είχα μυαλό για φιλίες (μέσα μου πονούσα λόγο ερωτικής απογοήτευσης) γρήγορα με συμπάθησα και οι κα8ηγητριες η μια με φώναζε ξανθιά και η αλλη ποτε Αδάμ και πότε γατάκι (γιατί καμία φορά νιαούριζα στην τάξη χαχα συνη8ειες που ειχα και εγω)
 Δεν έχασε χρόνο η αγαπημένη δήθεν φίλη άρχισε να μιλάει με τα κορίτσια που είχαν πλησίαση εμένα τους έκανε την Αγγελική ψυχή νοιαζόταν για όλους για όλου του κόσμου τα προβλήματα από μπροστά άγγελος και από πισω ΔΙΆΒΟΛΟΣ Εκανε και την ψυχολόγο σε όλους την καλή την ταπεινή την Αγιά έτσι τους κέρδισε έναν προς έναν..πισω από την Πλατή τους όμως τους ΕΘΑΒΕ όλους σ'εμενα ΕΛΕΓΕ:_δεν 8ελω να ακούω κανένα τι με πέρασαν όλoi και με περνου τηλεφωνώ δεν μπορούν να λύσουν μόνoi τους τα προβλήματα τους???? Oλες τις έβγαζε πουτάνες μαζί και έμενα όλους τους έβριζε κάνεις δεν ήταν φίλος για εκείνη απλή γνωστή όλοι τους...!!!!!!!!!!!!
 ΔΙΠΡΌΣΩΠΟ ΚΟΡΊΤΣΙ δεν άργησε η στιγμή που αράδιασε όλα τα προσωπικά μου μέσα στην σχολή από δω από εκεί  με έβγαλε τρελή,πουτάνα,εγωίστρια.....και ότι άλλο βαζει ο νους με βρήκε συναισ8ηματικα πεσμένη και με πάτησε κάτω εκεί να μην ξανά σηκω8ω και ε8αβε ε8αβε ΌΛΟΙ την πίστεψαν τον κολλητό μας δε πούστη και τσιφούτη τον ανέβαζε παπάρα τον κατέβαζε εκείνος όμως πρόβατο εκεί δεν άκουγε δεν με άκουγε ότι και να έλεγα ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑ8ΗΣΑ ΠΟΛΥ ΜΕ 8ΕΩΡΟΥΣΕ ΕΜΈΝΑ ΨΕΎΤΡΑ  ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ (ΚΑΛΗ)
Δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν.... Θα γυρίσει ο τροχός περιμένω πως και πώς από θύμα σου να γίνω εγώ ο θύτης!!!
 ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΡΩΤΙΈΜΑΙ ΤΙ ΈΚΑΝΑ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΜΙΣΉΣΕΙ ΤΌΣΟ ΓΙΑ ΝΑ 8ΕΛΗΣΕΙ ΜΕ ΒΓΆΛΕΙ ΚΑΚΊΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΉΤΑΝ Ο ΛΌΓΟΣ ΓΑΤΊ ΤΌΣΗ ΚΑΚΊΑ???

Ελπίζω τουλάχιστον να είσαι ευτυχισμένη τώρα μετά από τόσο κακία που προκάλεσες,  που πήρες όλα όσα η8ελες, σε λυπάμαι όμως, αναγκάζεσαι να κάνεις ότι νοιάζεσαι για άτομα που δεν δίνεις δεκάρα, μπράβο σου τόσο καλή ηθοποιος, σκάρτος αν8ρωπος, κακόψυχη, λυπάμαι γιατί σε 8εωρουσα ΑΔΕΡΦΗ μου!!!Και όσο για εσένα κολλητέ δεν σου κρατάω κακία και ας είπες λόγια άσχημα εισαι το 8υμα παντα θα εισαι (μου μοιαζεις τοσο).
Δύσκολο να κάνεις φίλη μια γυναίκα που κοιτά να σου αρπάξει τους φιλου ή να επωφεληθεί των λαθών σου για να ανέβει εις βάρος σου στην επαγγελματική κλίμακα.
 Στη βάση κάθε σχέσης εκτίμησης και εμπιστοσύνης βρίσκεται η ευπρέπεια. “Η φιλία” έλεγε ο Βολτέρος, “είναι ένα συμβόλαιο που υπογράφουν δυο έντιμοι άνθρωποι”. Ακόμη και αν ο φίλος μας είναι άψογος μαζί μας, αλλά συμπεριφέρεται απαίσια σε όλους τους άλλους, υπάρχει πρόβλημα. Είναι δυσάρεστο να σκέφτεσαι ότι ο φίλος ή η φίλη σου φέρεται ανήθικα και προκαλεί βλάβες στους άλλους. Στο κάτω κάτω φίλος σου έγινε επειδή εκτιμάς τις αρετές του.

Λυπάμαι οταν οι άνθρωποι μετά από τόσα χρόνια πουλάνε τόσο εύκολα ανθρώπους που τους αγαπάνε και τους νοιάζονται.Οι φίλοι όσο μεγαλώνουμε λιγοστεύουν κι όταν βρόυμε κάποιον άνθρωπο που εκτιμάει την έννοια της φιλίας πρέπει να τον κρατάμε στη ζωή μας ή τουλάχιστον να του ξεκαθαρίζουμε γιατί δε θέλουμε να συνεχίσουμε την παρέα μαζί του.Λυπάμαι γι'αυτή την κοπέλα γιατί σ'αυτή την ηλικία που είναι θα έπρεπε να έχει αντίληψη για τους ανθρώπους που την αγαπούν....Τουλάχιστον θα έπρεπε να καταλαβαίνει ποιός ήταν κοντά της,υποστηρικτής και συμπαραστάτης,σε όλα τα δύσκολα της ζωής της!!Τι να πώ;Πάντα να κρατάμε μια πισινή.Ποτέ δε ξέρεις τι γίνεται.Τελικά,αλλάζουν οι εποχές,αλλάζουν κι οι άνθρωποι........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου