Σελίδες

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Ανθρώπινες Σχέσεις



Ψευτικοί Ανθρώποι_Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή σου που συνειδητοποιείς
ποιος έχει σημασία ..ποιος δεν είχε ποτέ ...
ποιος δεν θα έχει ξανά ...
και ποιος θα έχει πάνταΤο να κάνεις ένα φίλο είναι ευλογία...το να έχεις ένα φίλο είναι δώρο...το να κρατήσεις ένα φίλο είναι αρετή...το να είναι κάποιος φίλος σου είναι τιμή.

Έχασα το εαυτό μου, χαθήκα σε ένα κόσμο που νόμιζα δίκο μου.
Με σκότωσαν οι ανθρώποι που αγαπούσα και νόμιζα πως μ'αγαπούσαν.
Τελίκα τι είναί αληθίνο;
Τι υπαρχεί πραγματίκα οτάν ανακαλυπτείς ότι ακόμα και ο ίδιος σου ο εαυτος είναι ψεύτικος??
ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ??
Έχω μάθει εδώ και καίρο ότι οι χαμόγελαστοί ανθρωποί,που βλέπω να περπατούν ανέμελοι στο δρόμο είναι ψεύτικοι,φόρανε τις μάσκες τους για να αρέσουν στους αλλούς
και κάποτε γινόνται ενα με τη μάσκα,και δεν υπάρχει πια ο ανθρώπος κι η ψύχη
μόνο η μάσκα που δεν την ενδιαφέρει να είναι αληθίνη
παρα μονο να είναι γνώστη, διάσημη όλοι να τη θέλουν για παρέα.
Όλα αυτα τα ξερώ καίρο μα ακόμα όταν βλέπω αυτούς τους ανθρωπούς με ενόχλει,
πόναω που έχουν γίνει "μάσκες" που ξέχασαν ποιοι ήταν
σκεφτόμαι πως δεν θέλω να γίνω έτσι.
Ομως καταβάθος ξέρω πως τους ζηλεύω και πονάω περισσότερο γι'αυτό..

Κομμάτια απ' το παζλ της καρδιάς χαμένα
Τα κρατούν όλοι όσοι πλήγωσαν εμένα
Μα μια μέρα ο τροχός της ζωής θα γυρίσει
Και το παζλ της καρδιάς μου θα ξανά γεμίσει


Θα πάρω τα κομμάτια μου και πάλι πίσω
Την ζωή μου απ' την αρχή θα ξανά χτίσω
Θα τα φυλάξω στο μπαούλο της ψυχής
Στα κρυφά μονοπάτια της ζωής μου


Όλα θα αλλάξουνε μια μέρα και το ξέρω
Θα είμαι και πάλι καλά, δεν θα υποφέρω
Συγνώμη από καρδιάς θα μου ζητούν
Γιατί θα έχουν μάθει και αυτοί τους να πονούν


Όλα βυθισμένα στην μεγάλη υποκρισία
Πονάμε απ' του ανθρώπου την βλακεία
Μα θα αλλάξουν οι ρόλοι και το ξέρω
Θα είμαι καλά εγώ, όλα θα τ' αντέχω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου