Σελίδες

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Θα γράψω και κάτι ακόμη … Όταν στη ζωή συν καιρώ και Θεώ ξυπνάς από μία κατάσταση όπου εκδικείσαι και φθονείς και κατακρίνεις, μόνο ένας είναι ικανός, να δείξει αλάνθαστα αν έχεις μετανιώσει για όσα έχεις πει και πληγώσει. Ο ΧΡΟΝΟΣ. Ο χρόνος είναι σύμμαχος μου, το μυαλό μου έχει ξεκαθαρίσει, η ψυχή μου έχει γαληνέψει, η καρδιά μου αισθάνεται αγνά για όλους, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, βρίσκω την ισορροπία, πατάω σταθερά, ξέρω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου και πλέον ο «νέα» ΕΥΑ είναι πολύ πιο ώριμη, σοφός, ρεαλιστρια από πριν. Τώρα εκτιμώ ποιος άνθρωπος και με τι ΨΥΧΙΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ, θέλω να βρεθεί δίπλα μου. Πιο εύκολα πλέον «κόβω» τον άλλον τι άνθρωπος είναι. Μα το καλύτερο. Πιστεύω ακράδαντα ότι οι μέρες που έρχονται είναι πολύ καλύτερες. Είναι μέρες χαράς, μέρες άνοιξης, μέρες όπου διαμορφώνω τη ζωή μου με βάση τα ΘΕΛΩ μου και τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ μου. Πιστεύω στο θέλημα του Θεού, ευθυγραμμίζομαι σε μία πορεία δυνατών μαχών και εμπειριών, έχω συγχωρέσει όσους με πλήγωσαν, ο χρόνος τις επόμενες μέρες, μήνες θα δείξει την αλλαγή αυτή, οι μέρες που έρχονται είναι καλύτερες, και το καλύτερο; ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΗΤΑΝ ΕΦΙΑΛΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣ. ΤΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. Η ΑΔΙΚΙΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΑΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΛΟΓΙΑ, Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ. Η ΙΔΙΑ ΤΟΥ Η ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΧΕΙ. ΤΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΕΧΕΙ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΑΛΛΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ, ΑΛΛΟΙ ΞΥΠΝΑΝΕ, ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΝ, ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΟ ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ, ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΩ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ, ΠΟΥ ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ (ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΝΕΣΕΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ).ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Η ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ Α Γ Α Π Η Σ Ε Ι. ΑΛΛΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ. ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ, ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗ ΖΩΗ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου